Ahad, 29 April 2012


berikan aku kemaafan

oleh Md Share Abd Ghani pada pada 13hb April 2012 pukul 10.03 pagi ·

berikan aku kemaafan
kiranya tersalah memilih jalan
keliru antara kiri dan kanan
antara maksud dan juga tujuan!
...
berikan juga aku kemaafan
kiranya lidah gagal menjujurkan
untukmu kalimah puji pujian
mungkin itu yang kau harapkan
...
berikanlah aku kemaafan
hanya itu yang ku perlukan
menguraikan semua kekalutan
yang pernah terlakukan
...
berikanlah aku kemaafan
dari senarai kekhilafan
aku cuma seorang insan
tiada lari dari melakukan
...
berikanlah aku kemaafan
seperti suruhan Junjungan
aku memohon keampunan
dari setiap kejahilan
...
berikanlah aku kemaafan
ketepikan dendam yang tersimpan
lupakan segala kepedihan
kita ini cumalah insan !
...
Lobai5981:tmn impian putra

Tiada ulasan:

Catat Ulasan